Dzienniki Treningowe

Pot i Łzy

Jesteś właśnie w trakcie któregoś programu? Prowadź własny dziennik i informuj nas na bieżąco!

Moderator: sp4rk

Pot i Łzy

Postprzez Tej » 2014-10-08, 13:37

Witam mam 33 lata 92,5 kg i 175 cm.
Mówiąc w prost jestem otyły i jest mi z tym źle, samoocena raczej mierna. Jak każdy facet marzyłem o fenomenalnej klacie i sześciopaku EH HEHE... a w realu z ciężkim bólem wstaje do pracy obudzić się nie mogę nawet do południa, takie zombi zero energii, po powrocie z pracy piwo jedzenie i drzemka przed Tv. Podejmowałem próby zmiany "swojego wyglądu" ale wyszło jak zawsze. Moja druga połowa wymusiła na mnie rzucenie palenia, nie było to łatwe bo lubiłem palić ale udało się i od 5 miesięcy nie palę. Mam synka mojego kochanego szkraba ma 15 miesięcy i patrząc na to wszystko z boku aż mnie ściska bo jakie wartości wpoję synowi PRACA PIWO i TV. Wieczne lenistwo, wstyd się przyznać ale tak jest.
Więc nie chcę zmienić swojego ciała tylko chcę zmienić sposób życia, chcę mieć energię, wysypiać się, nie sapać po pokonaniu kilku schodów, chcę kupić spodnie i móc w nich wyjść ze sklepu bez poprawek krawcowej, chcę żeby moja żona miała ciacho obok siebie, chcę żeby znajomi mówili "dobrze wyglądasz". Nie chcę wciągać brzucha na basenie ...
Wiem że nie będzie to łatwe mało tego wiem że to będzie męczarnia, tak wiele wyrzeczeń mnóstwo zmian. Jak pisałem wyżej nie palę teraz postanowiłem nie pić piwa. Wiem jak to brzmi i nie chcę aby ktoś to źle odebrał nie byłem alkoholikiem ale piwa piłem dużo, nie wypiłem ani jednego piwa od dwóch tygodni byłem na urodzinach szwagra i wypiłem kilka toastów i wróciliśmy do domu jak ludzie. To samo tyczy się napojów gazowanych omijam je z daleka i staram się pić wodę N/G lub izotoniki.
Wiele nawyków muszę zmienić i nie będzie to proste, najbardziej obawiam się diety pilnowania kaloryczności i pór posiłków bo to wszystko jest dla mnie nowe nieznane przerażające heheheh

Najważniejsze jest to że chcę i to bardzo, mam nadzieję że to nie będą puste słowa i wszystko co urodziło się w mojej niespokojnej głowie za kilka miesięcy będzie realną wizją.
Teraz staram się rozpisać jeden dzień diety i mam z tym problemy ale człowiek uczy się całe życie, więc pod koniec tygodnia powinna być gotowa. W poniedziałek chcę już wystartować z p90x clasic
Ostatnio zmieniony 2014-11-01, 19:43 przez Tej, łącznie zmieniany 1 raz
Tej
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2014-10-08, 10:37

Re: Pot i łzy

Postprzez wicherek1989 » 2014-10-08, 19:22

Piękne cele, trzymam za Ciebie kciuki :-)
Avatar użytkownika
wicherek1989
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 690
Dołączył(a): 2014-03-11, 11:20

Re: Pot i łzy

Postprzez sekcja.zwlok » 2014-10-09, 09:11

Skoro masz zapał i plan to pozostaje życzyć wytrwałości :-)

Układanie diety to kwestia wprawy, początkowo wydaje się trudne, ale zanim się obejrzysz będziesz to robić w parę chwil. Ja liczę michę sobie, mężowi i... psu :-D

Z moich uwag to radze odstawić izotoniki bo to tyko niepotrzebnie podbija kalorie. A kalorii w płynie lepiej unikać bo raz że mało najadliwa a dwa, że można ich nieświadomie nieźle nacykać.

Na problemy ze wstawaniem ćwiczenia dobrze robią, początkowo człowiek może się czuć nawet bardziej zmęczony (wiadomo brak kondycji) ale dość szybko odczuwa się przypływ energii. Paradoksalnie często pomaga też odstawienie wszelkich pobudzaczy i taki mały detoks.
Avatar użytkownika
sekcja.zwlok
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 763
Dołączył(a): 2012-10-27, 21:48

Re: Pot i łzy

Postprzez Tej » 2014-10-11, 19:06

Sobota
Hantelki i drążek już dostarczone i pierwszy problem drążek nie pasuje na futrynę ale lipa, nowe menu w powijakach żona rozdrażniona tylko junior zadowolony hehe

Czwartek 16.10
Tak jak napisałem od poniedziałku zacząłem p90x clasic i pierwsze podejście do drążka było heh zabawnie-żenująco-żałosne ale to dopiero początki zdaję sobie z tego sprawę ( krzesło naprawdę się przydaje ). Generalnie nie ma tragedii jestem obolały i mam zakwasy na nogach najgorsze jest siadanie :oops: nie będę wdawał się w szczegóły.

Dieta ... dalej nad nią pracuje i najprawdopodobniej umówię się z dietetykiem
Wstaje o 4:30
-pierwszy posiłek około piątej
-Płatki z mlekiem 250 ml lub trzy kanapki z serkiem wiejskim
-trzy godzinny później koktajl 250 ml kefiru dwa banany dwie łyżki otrębów
-o 10 godzinie mam regularną przerwę w pracy i wtedy jem przykładowo
trzy kanapki ciemnego pieczywa z chudą wędliną lub tak jak dzisiaj pierś z kurczaka, trzy brokuły i sos serowy podgrzewane w mikrofali
-dwie godziny później owoc
-w domu jestem przed piętnastą i jem zupę potem drugie danie. Trening wypada różnie ale nie później niż dziewiętnasta po treningu koktajl białkowy.
Jak kończę trening przed dziewiętnastą to jem kolację lekką

Wiem że nie można nazwać tego menu dietą dlatego myślę nad wizytą u dietetyka
Tej
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2014-10-08, 10:37

Re: Pot i łzy

Postprzez Wing » 2014-10-19, 12:25

...za nim zdecydujesz się na pójście do dietetyka, przejrzyj więcej materiałów dotyczących tematu. Sam możesz wszystkiego się nauczyć. Dietetyk, napisze dietę, jeszcze wciśnie środki "cud", wydasz niepotrzebnie hajsy, kiedy możesz wszystkiego dokonać sam i satysfakcja większa jest z tego. Na forum są podane opisy diet a także wyliczenia. Polecam książkę Anity Bean "Żywienie w sporcie" Robiłam sobie notatki z niej i na niej bazowałam na samym początku. Po prostu chciałam poznać wszystkie mechanizmy działania. Spróbuj, może i Tobie pomoże ;) Czytaj, rób notatki i miej je w zasięgu ręki by zawsze do nich spojrzeć, kiedy będziesz mieć wątpliwości. Tutaj osoby mają sporą wiedzę w temacie, więc czytaj dzienniki i wbijaj wiedzę innych w swoje treningi i posiłki. Tyle z mojej strony ;) Nie ma rzeczy niemożliwych :!: ;-)
Wing
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 117
Dołączył(a): 2013-03-19, 22:45

Re: Pot i łzy

Postprzez Tej » 2014-10-27, 17:39

Dzięki Wing za polecenie tej książki już ja czytam.
Tej
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2014-10-08, 10:37

Re: Pot i łzy

Postprzez smallcalories. » 2014-10-31, 06:37

Gdybyś potrzebował pomocy, kłania się technik żywienia (prawie). Mogę Ci podać wszystkie wartości dot. Podstawowej Przemiany Materii, Ponadpodstawowej Przemiany Materii i w końcu Całkowitej Przemiany Materii. Na dietach chudnąć nie radzę, tylko zmienić tryb i od CPM odjąć ok. 300 kcal jak na razie. Chudłam na dietach i .. Nie schudłam. Co prawda marna ze mnie istota, bo co prawda teraz odpuściłam przez naukę i wgl, ale nawet troszkę większa (bo już -10kg) czuję się ze sobą dobrze. Nie popadajmy w skrajności, prawda? Małe cele - o, to jest baaardzo ważne. Gdyby coś, pisz na PW. Powodzenia! :)
Aut ne tentaris aut pérfice.
Avatar użytkownika
smallcalories.
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 436
Dołączył(a): 2014-04-10, 19:14
Lokalizacja: Żory

Re: Pot i Łzy

Postprzez kata89 » 2015-02-25, 19:47

Najważniejsze to motywacja i wsparcie bliskich:)
kata89
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2015-02-25, 19:44

Re: Pot i Łzy

Postprzez Shine » 2015-07-30, 14:08

Chcieć do móc. Pij sporo wody a kilka kilo ubędzie dzięki temu. Niski bardzo nie jesteś więc może problem z przemianą. Jeśli tak to kup sobie błonnik. Regularne ćwiczenia dadzą rade
Przez ranę wycieka życie.
Avatar użytkownika
Shine
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-07-28, 18:40

Re: Pot i Łzy

Postprzez rozes14 » 2015-08-21, 19:22

Wierzę, że Ci się uda! Nie poddawaj się!
Kurczowo czepiamy się naszych fantazji, dopóki cena wiary w nie nie okaże się zbyt wysoka.
Avatar użytkownika
rozes14
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2015-08-18, 19:52


Powrót do Dzienniki Treningowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron

Kto przegląda forum

Forum przegląda 0 użytkowników :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 0 gości (dane z ostatnich 3 minut)
Najwięcej użytkowników online (55) było 2015-02-26, 12:24

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości