P90X / P90X2 / P90X3

Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Czy jesteś gotowy na X? Dział dla najbardziej zaawansowanego programu sportowego, jaki kiedykolwiek zaprojektowano. Wejdz i sprawdz o co w tym wszystkim chodzi, i przygotuj sie na P90X

Moderator: sp4rk

Postprzez maraven » 2012-08-14, 05:32

Własnie nie p90x jest i dla takich ludzi. Nie przerywaj treningu przede wszystkim, i rob mniej powtorzen, nawet tony mowi zeby w pierwszej czesci treninu byc cierpliwym, a dopiero w drugiej dac z siebie wszystko. Co innego z plyometryka tak ciagnij. Pozatym rob tak bys dawal z siebie to co potrafisz, a nie sciegac sie z nimi ja bedac w dobrej formie robie mniej powtorzen od nich, robie je wolniej i w ogole. Ale robie to jak najlepiej potrafie:) wiec nie zrazaj sie tylko troche delikatniej i dalej walcz
maraven
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 167
Dołączył(a): 2012-07-05, 19:16

Postprzez spamerek2 » 2012-08-14, 14:02

tak... ja zacytuję swój pierwszy dzień:
------------
1. dzień
Masakra. Co prawda spodziewałem się, że będzie BARDZO ciężko, ale i tak było dużo bardziej masakrycznie niż się spodziewałem.

Pompki na początku już męczą, a później praktycznie nie ma odpoczynku dla mięśni. Do tego podciągnięcia, ale ja na szczęście miałem expander (gdyż nie sądzę żebym mógł się podnieść chociażby raz :) ). Tak więc wykonywałem ćwiczenia z jego pomocą. O ile te z expanderem udawało mi się wykonywać o tyle pompki w późniejszym etapie to była masakra i musiałem je robić na klęczkach, a i to sprawiało duże trudności.
Kiedy skończył się podstawowy trening kręciło mi się w głowie, ręce delikatnie drżały, a na podłodze miałem kałużę potu... a to jeszcze nie koniec AB Ripper. Niestety byłem tak wyczerpany, że zrobiłem może 1/3 czy nawet 1/4 ćwiczeń, każde ćwiczenie jednak próbowałem wykonywać i dawać z siebie wszystko. Kiedy ćwiczenia dobiegły końca podniosłem się i poszedłem pod prysznic, czułem się jakbym zaraz miał zwymiotować. Chwilę później padłem w łóżko i już się nie podniosłem... wiem że powinienem coś zjeść, ale czułem się jakbym miał to zaraz zwrócić, więc sobie darowałem.
------------
Tak więc nie załamuj się i walcz :)
spamerek2
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 95
Dołączył(a): 2012-07-02, 23:12

Postprzez v0rteX » 2012-08-25, 19:18

Czy p90x bedzie skuteczny jesli bede go wykonywal w godzinach mocno porannych tj. 7-8? stosujac sie oczywiscie stricte do przypisanej diety etc ?

Problem w tym ze pracuje w gastronomii od 11 do 22,a a bardzo chcialbym p90x przejsc.
v0rteX
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2012-08-25, 19:12

Postprzez Shapeshifter » 2012-08-25, 23:08

v0rteX, rozumiem, że pisząc o stosowaniu się do diety, uwzględniasz posiłek przed treningiem?
Avatar użytkownika
Shapeshifter
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2012-08-24, 07:50

Postprzez sp4rk » 2012-08-26, 00:20

Jeśli głównym celem będzie spalanie tkanki tłuszczowej to trening rano będzie jeszcze bardziej skuteczniejszy i nakręci także pozytywnie metabolizm na resztę dnia.
To trzeba robić, nie ma że boli bo nic nie przychodzi bez woli...
Avatar użytkownika
sp4rk
Administrator
Administrator
 
Posty: 833
Dołączył(a): 2011-08-04, 14:36
Lokalizacja: Ziemia

Postprzez v0rteX » 2012-08-26, 00:59

Shapeshifter: jasne, dieta 6 posilkow srednio co 3 godziny.

sp4rk: w tej chwili waze 73kg na 178cm. Nie ukrywam, ze redukcja wagi mnie nie interesuje, tkanki tluszczowej owszem, chodzi mi tylko czy zaden 'system' nie zostanie zachwiany, jesli moge to tak nazwac :)

//edit

jeszcze jeden mankament mnie meczy, cala ta suplementacja, w tej chwili mam bialko MyoFusion, chce je spowrotem brac po jakims miesiacu treningu, chyba ze nie ma przeciwskazan zeby robic to teraz. Wiem ze sluzy jako zamiennik w chwili kiedy nie moge sobie przyrzadzic danego posilku, tylko sie zastanawiam czy odrazu stosowanie go bedzie skuteczne.

No i te Gainery, witaminy - nie moge sie polapac co z czym i jak :)
v0rteX
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2012-08-25, 19:12

Postprzez sp4rk » 2012-08-26, 14:02

Białko najlepiej stosować wraz z dietą i nie ma sensu, żebyś to odkładał. Godzina treningu nie jest tak ważna jak samo dostarczenie W B i T po treningu. Załóż nowy topic w którym opiszesz wszystko od diety po suplementację i tam ci pomożemy, bo to nie jest topic do tego no i ciężko ci pomóc, gdy będziesz zadawał po 1 pytaniu. Rozpisz wszystko konkretnie w odpowiednim dziale.
To trzeba robić, nie ma że boli bo nic nie przychodzi bez woli...
Avatar użytkownika
sp4rk
Administrator
Administrator
 
Posty: 833
Dołączył(a): 2011-08-04, 14:36
Lokalizacja: Ziemia

Witam jestem nowy na forum i potrzebuję Pomocy

Postprzez maciak04 » 2012-08-28, 10:08

Witam jestem nowym użytkownikiem na forum, to jest moje pierwsze pytanie i pierwszy temat.
Mam lat 20 wzrost: 192cm waga: 110kg - jestem osobą pracującą.
Prosił bym kogoś o rozpisanie diety na rzeźbę ponieważ jestem wysoki i swoją masę mam.
Gdzie mogę znaleźć na forum rozpiskę treningów i jaki sprzęt jest mi potrzebny do tych treningów i suplementacje. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje. Czekam na odpowiedź :->

Jeśli mógłbym prosić to piszcie na Prywatny
maciak04
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2012-08-28, 09:59
Lokalizacja: Mława

Postprzez Gerard » 2012-08-29, 09:55

Niestety nikt Ci tu gotowej diety nie poda - o tym zapomnij. Poczytaj forum oraz internet nt zdrowego odżywiania. Własna wiedza na ten temat to są podstawy żeby w ogóle brać się za cokolwiek. Natomiast jak już trochę poczytasz, ułożysz swoja dietę, możesz ją wrzucić na forum i wtedy na pewno otrzymasz ewentualne wskazówki co do poprawek :-) Nie ma czegoś takiego jak konkretna dieta na rzeźbę. Każdy organizm jest inny i inaczej reaguje na różne bodźce.
"Akceptuje tylko zwycięstwo i walkę do samego końca. Nie ważne jak ciężko będzie. Moje serce i mój umysł będą pchać mnie do walki, gdy moje ręce i nogi będą zbyt słabe"
Avatar użytkownika
Gerard
Moderator
Moderator
 
Posty: 317
Dołączył(a): 2011-08-07, 15:24
Lokalizacja: Wieliczka

Postprzez greguss » 2012-08-30, 12:30

Panowie, przed treningiem "X STRETCH", robić rozgrzewkę ?
greguss
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 94
Dołączył(a): 2011-11-29, 21:19

Postprzez Aggs » 2012-08-30, 12:57

"Rozgrzewka" jest na początku filmiku. Nie jest bardzo intensywna, bo i cały trening nie jest zbyt intensywny - to rozciąganie ;-)
http://subiektyw-nie.blogspot.com/ włóczęgi po różnych dziwnych miejscach
Avatar użytkownika
Aggs
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 680
Dołączył(a): 2012-07-28, 15:06
Lokalizacja: TG

Postprzez navka » 2012-08-30, 19:46

Witam
Ostatnio w końcu udało mi się skompletować wszystkie filmiki z P90X(nie pytajcie skąd ;P) i zameirzam nareszcie wziąć się do roboty
Mam jedno tylko pytanie: FitTest
Jest konieczny do przeprowadzenia i czy ew. "złe" wyniki skreślają jakąkolwiek zabawę z P90? Szczerze jestem już mocno nakręcony i zdeterminowany żeby zacząć :)
Czytałem parę zapisków z ćwiczen różnych użytkowników i mniej więcej wiem jak to wygląda na początku ale wolałbym nie umierać z powodu zabójczej zadyszki :)

Pozdrawiam
navka
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2012-01-15, 10:38

Postprzez Aggs » 2012-08-30, 20:14

hm... ja szczerze mówiąc olałam całkowicie ten fit test, nie chciało mi się go robić. Co prawda nie zaczynałam z jakąś kiepską kondycją. Zresztą myślę, że nawet jeśli masz baaaaardzo kiepską kondycję i sporą nadwagę, to i tak będziesz w stanie to ćwiczyć z odpowiednimi modyfikacjami typu - pompki z kolan, podciągnięcia z krzesełka, odpowiednia mniejsza ilość powtórzeń. Choćbyś na początku miał robić po 3 powtórzenia, to lepiej robić coś niż nic. Jeśli boisz się zadyszki, to może nie powinieneś się za to w ogóle brać ;-)
http://subiektyw-nie.blogspot.com/ włóczęgi po różnych dziwnych miejscach
Avatar użytkownika
Aggs
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 680
Dołączył(a): 2012-07-28, 15:06
Lokalizacja: TG

Postprzez navka » 2012-08-30, 20:27

Nie mam jakiejś wielkiej nadwagi ani zerowej kondycji. Sport uwielbiam i amatorsko uprawia więc zmęczenie nie jest mi obce. Zadyszki się nie boję ale zdrowie jest ważne :) chce tylko wiedzieć jak bardzo ten fit test jest ważny
navka
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2012-01-15, 10:38

Postprzez Aggs » 2012-08-30, 20:46

W takim wypadku możesz go olać, albo zrobić i zapisać wyniki, żeby po skończeniu programu zrobić go jeszcze raz i porównać wyniki. Wtedy zobaczysz efekty w postaci liczbowej :-D

Jasne, że zdrowie jest bardzo ważne, ja sama dziwię się ludziom, którzy potrafią sami siebie doprowadzić do kontuzji robiąc coś na siłę. Przyznaję, że ten program może stanowić zagrożenie dla stereotypowego amerykańskiego pochłaniacza fast foodów, ważącego ok. 200 kg i nie chodzącego więcej niż 20 kroków dziennie :mrgreen: ale generalnie dla Ciebie nie powinien stanowić problemu (co nie znaczy, że będzie lekko)
http://subiektyw-nie.blogspot.com/ włóczęgi po różnych dziwnych miejscach
Avatar użytkownika
Aggs
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 680
Dołączył(a): 2012-07-28, 15:06
Lokalizacja: TG

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do P90X / P90X2 / P90X3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron

Kto przegląda forum

Forum przegląda 0 użytkowników :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 0 gości (dane z ostatnich 3 minut)
Najwięcej użytkowników online (55) było 2015-02-26, 12:24

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości