Dzienniki Treningowe

Bring it!

Jesteś właśnie w trakcie któregoś programu? Prowadź własny dziennik i informuj nas na bieżąco!

Moderator: sp4rk

Re: Bring it!

Postprzez drMarthens » 2016-01-01, 18:18

To się fajnie sklada-postaram się wrzucać coś od czasu do czasu ;-)
Nie było mnie tu jakieś 1,5 roku ale nie był to czas "nicnierobienia". Brakowało mi czasu na wpisy i regularne treningi ale starałem się (i nadal to robię) pilnować IF i zdrowego odżywiania (pomijając małe "conieco" między czasie :mrgreen: ) Poświęciłem też sporo czasu aby uwolnić się od wielu schematów, które ograniczały mnie jako człowieka. Chodzi mi o rzeczy typu "musisz to mieć", "musisz tak żyć", "musisz taki być"-generalnie wszystko to co wpycha nam dzisiejszy cywilizowany świat w podświadomość-ostatnimi czasy nawet już nie wysila się w jakieś aluzje tylko wali bezpośrednio (to moje subiektywne odczucie). W tym wszystkim odnalazłem Boga-nie takiego jakiego nam się próbuje malować ale prawdziwego. To co przeżyłem, czego doświadczyłem (uwolnienia od wielu trosk i schorzeń) nie da się opisać słowami. Bardzo łatwo można znowu się pogubić dlatego trzeba być czujnym każdego dnia :-)
Jeśli chodzi o meritum sprawy czyli treningi :mrgreen: to od września poświęcam na nie jakieś 20 minut dziennie i przy IF wystarczy. Ćwiczę 5-6 dni w tygodniu na przemian drążek+skakanka / pompki+brzuch i codzienny stretching. Efekty są bardzo obiecujące :mrgreen:
WYMAGAJ OD SIEBIE nawet gdyby inni nie wymagali od Ciebie!
Avatar użytkownika
drMarthens
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 1199
Dołączył(a): 2012-02-22, 20:28

Re: Bring it!

Postprzez wicherek1989 » 2016-01-03, 19:11

Witam ponownie :)
Avatar użytkownika
wicherek1989
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 690
Dołączył(a): 2014-03-11, 11:20

Re: Bring it!

Postprzez drMarthens » 2016-01-04, 20:27

Witam :-) napiszę coś więcej o swoim treningu.
Jak już wcześniej pisałem ćwiczę na przemian dwa zestawy drążek+skakanka / pompki+brzuch.
Pierwszy: ćwiczenia z drążkiem oparłem na planie ze strony podciaganie.pl, który jest na wielu forach tak mocno krytykowany. Dla mnie póki co bomba-widzę progres w ilości podciągnięć i bicku ;-) . Obecnie zmieniłem podchwyt na nachwyt (podobno równomierniej rozwija sylewtkę i wydłuza biceps) i można powiedzieć, że zaczynam od zera :mrgreen: . Skakankę wrzucam na rozgrzewkę i między seriami-próbuję póki co dobić do 200 skoków w serii. Przez kilka tygodni dorzucałem hantle (biceps, barki) ale nabawiłem się chyba łokcia tenisisty (baseball bez rozgrzewki) i dałem sobie z nimi spokój (pewnie na dłuuugo). Skakanka jest the best :mrgreen:
Drugi: ćwiczenia z pompkami oparłem na również krytykowanym planie ze strony 100pompek.pl i używam uchwytów do pompek-jest moc i są postępy w ilości i klacie ;-). Brzuch to albo unoszenie nóg w zwisie albo abripper. Skakanka i pompki fajnie odsłaniają pomału abs :->
Każdy zestaw to max 20min z rozgrzewką-słuchawki w uszy i jest krótko i na temat :-D . Prawdopodobnie przez najbliższy rok albo i więcej nie będę miał czasu na dłuższe treningi (z małymi wyjątkami).
Dieta to jak pisałem wciąż IF - pilnuję postu i staram się jeść rozsądnie jakościowo i ilościowo stawiając na recomp - chciałbym zgubić parę centów tu i tam i nie za dużo przypakować ;-) .
Póki co tyle w temacie :->
WYMAGAJ OD SIEBIE nawet gdyby inni nie wymagali od Ciebie!
Avatar użytkownika
drMarthens
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 1199
Dołączył(a): 2012-02-22, 20:28

Re: Bring it!

Postprzez wicherek1989 » 2016-01-04, 20:54

Super:) ja mieszkam w bloku ale widzialam skakanki na silowni mojej i moze skusze sie na to :)
Avatar użytkownika
wicherek1989
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 690
Dołączył(a): 2014-03-11, 11:20

Re: Bring it!

Postprzez drMarthens » 2016-01-05, 11:36

Polecam zwłaszcza jak ktoś nie ma większych problemów z kolanami itp. Próbuje osiągnąć 3x3min no ale jeszcze mi brakuje :)
WYMAGAJ OD SIEBIE nawet gdyby inni nie wymagali od Ciebie!
Avatar użytkownika
drMarthens
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 1199
Dołączył(a): 2012-02-22, 20:28

Re: Bring it!

Postprzez wicherek1989 » 2016-01-06, 11:10

Nie mam, zawsze dbam o poprawność ćwiczeń i porządną rozgrzewkę i nigdy nie czułam najmniejszych bólów. PO 2 nie doszłam jeszcze do jakichś większych ciężarów z przysiadami, bo wtedy trzeba mega uważać. Ciężarów używam na maszynach na siłce a tam się najczęściej siedzi ;)
Dobry pomysł, na pewno spróbuję w przyszłym tygodniu jak zagoję dłoń rozkrojoną przy dzisiejszym śniadaniu zamiast bułki :P zresztą na ten tydzień mam już wszystko poplanowane.
Avatar użytkownika
wicherek1989
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 690
Dołączył(a): 2014-03-11, 11:20

Poprzednia strona

Powrót do Dzienniki Treningowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron

Kto przegląda forum

Forum przegląda 0 użytkowników :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 0 gości (dane z ostatnich 3 minut)
Najwięcej użytkowników online (55) było 2015-02-26, 12:24

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości