10-Minute Trainer

Co i jak na Forum - Przeczytaj!

Program treningowy dla tych zapracowanych. Tony Horton wykorzystał każdą minutę z 10minutowego programu, maksymalizując uzyskane rezultaty.

Moderator: sp4rk

Co i jak na Forum - Przeczytaj!

Postprzez sp4rk » 2014-01-10, 15:21

Obrazek

Witam ;-)

Topic ten będzie na bieżąco aktualizowany!


Na wstępie...

Od samego początku forum to zostało stworzone dla 1 celu - by zmieniać życia. Moje życie pewnego dnia drastycznie się zmieniło i to skłoniło mnie do tego, aby stworzyć tą społeczność. Ludzie którzy są tu od samego początku, tworzą pewien wyjątkowy klimat, którego nie pozwolę nigdy zepsuć.

... więc jeśli jesteś osobą która od lat stara się osiągnąć pewien cel, który nawet ciężko jest ci sobie wyobrazić, lecz wiesz jedno - zrobisz wszystko żeby to osiągnąć, to jesteś w dobrym miejscu.

Musisz zrozumieć jedno, nie jest to forum na którym reklamujemy magiczne programy treningowe. My od samego początku nie zarobiliśmy nawet 1zł na tym aby promować programy treningowe, głównie firmy Beachbody. My po prostu znamy ich skuteczność i gwarantujemy Ci - jeśli nam zaufasz, to zmieni się twoje życie.

Większość problemów i odpowiedzi na twoje pytania zostały umówione w FAQ FORUM o TUTAJ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Reszta przydatnych rzeczy z którymi musisz się zapoznać umówiona zostanie niżej.

Spis treści

1. - Jak korzystać z funkcji na forum

2. - Dziennik Treningowy

3. - Wrzucanie zdjęć na Forum



1. Jak korzystać z przydatnych funkcji na forum

Obrazek

Dzięki tym funkcjom zawartym na samej górze działów możesz wygodnie i szybko przeglądać topici w których się wypowiadałeś, ostatnie wątki bez odpowiedzi, ostatnie nieprzeczytane posty, nowe posty od twojej ostatniej wizity oraz najbardziej aktywne wątki.

Obrazek

W menu Styles możesz zmienić kolorostyke [styl] forum, domyslny to - styl numer 7.
Pamiętaj o tym, że po zmianie stylu wpadniesz na pomysł, żeby bawić się kolorami czcionek. W tym wypadku inni użytkownicy mogą mieć problemy z przeczytaniem twoich postów, gdyż nie na każdym tle kolor czcionki będzie czytelny, staraj się używać domyślnego oraz tych podstawowych kolorów.

Obrazek


Główne funkcje w edytorze:

B - pogrubienie tekstu
Quate -
cytowanie tekstu

[img] - między tym kodem wstawiamy bezpośredni link do obrazka, dzięki czemu wyświetlimy go w naszym poście. Nie bój się o rozmiar, forum dopasuję obrazek automatycznie
URL - mało przydatne, gdyż forum automatycznie wykrywa linki - lecz jeśli chcemy mieć link w słowie to używamy kodu - [url = adres]wyswietlany tekst[/ url] - oczywiście bez spacji.
Flash - wstawianie linku do obrazka flash.
center - wyśrodkowanie tekstu
youtube - kod do wstawiania filmików z YT.
dodaj załącznik - tutaj możemy dodać zdjęcie lub jakiś inny plik do naszego postu, zostanie on wyświetlony na dole posta.

reszta jest na tyle logiczna, że nie wymaga tłumaczenia.

Po zalogowaniu się, będziesz miał dostęp do czatu. Pamiętaj że to nie jest czat interia, i nie służy do długich konwersacji. Swobodnie z niego korzystaj, lecz staraj się nie zaśmiecać. ;-)


2. Dziennik Treningowy

Nie będę tutaj kolejny raz pisać o zaletach prowadzenia dziennika treningowego, dla mnie jeśli jesteś tutaj z nami, ćwiczysz, zmieniasz się - to dziennik treningowy jest czymś obowiązkowym. Gdy zaczniesz go prowadzić, to zrozumiesz.

Najważniejsze rzeczy które musisz wiedzieć o prowadzeniu dziennika treningowego:

Ma to być swoisty pamiętnik wszystkiego tego co związane z twoja przemianą. Możesz wylać swoje myśli, obserwacje, opis wzlotów i upadków, opisy posiłków - diety itd.

Główne założenia:


- zanim założysz dziennik, przejrzyj inne już prowadzone dzienniki treningowe.
- w 1 poście w swoim dzienniku musisz opisać swoją osobę, wiek, twoje poprzednie przygody z programami treningowymi, swoje cele i założenia, to czy masz dietę, co aktualnie ćwiczysz itp. itd.
- staraj się prowadzić dziennik według dni, ma to mieć pewien harmonogram, którego musisz się trzymać.
- nie musisz pisać w nim codziennie, jeśli nie masz nic do napisania, to po prostu nie pisz. Dziennik treningowy ma być dla ciebie i to tobie ma pomóc.
- jeśli już prowadzisz dziennik treningowy, uzyskujesz rady od innych oraz wsparcie, to staraj się także śledzić innych i pomagać im swoją wiedzą oraz wsparciem. Nie jesteś tutaj sam!
- możesz wrzucać zdjęcia ze swojej przygody z treningami, filmy, muzykę która cię motywuje, ciężko mi wymienić wszystko co tam może się znaleźć, gdyż każdy dziennik jest unikalny.
- postaraj się nazwać swój dziennik treningowy tak, aby sama nazwa reprezentowała twoją osobę oraz cel.
- gdy wypisujesz przykładowy dzień z diety, postaraj się robić to poprawnie, wypisując wszystko to co musi się tam znaleźć, inaczej ci nie pomożemy.

Czyli:
- napisz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, z uwzględnieniem tego czy to zapotrzebowanie z ujemnym czy dodatnim bilansem kalorycznym
- staraj się wypisać w każdym posiłku podział na B T W [ białka, tłuszcze, węglowodany ]
- pamiętaj o tym, aby zaznaczyć o której godz. w diecie jest trening, to ważne byśmy wiedzieli, który posiłek jest przed i po treningowy
- podział posiłków staraj się podawać w godzinach
- podaj nam ile dziennie pijesz płynów i jakiego rodzaju
- czy używasz dodatkowej suplementacji, jeśli tak - to jakiej?

To wszystko nie jest obowiązkowe, lecz pomoże tobie jak i nam.


3. Wrzucanie zdjęć na Forum

Oprócz dodawania zdjęć w samym edytorze tekstu na forum, polecam korzystanie także z zewnętrznych stron, takich jak - https://imageshack.com

Najlepiej założyć założyć tam konto, dzięki czemu uzyskamy dostęp do naszego prywatnego albumu a wrzucanie zdjęć stanie się banalnie proste oraz szybkie. Po zalogowaniu się, wystarczy kliknąć na UPLOAD i po załadowaniu się zdjęcia, dostaniemy bezpośredni [direct link] link do naszego zdjęcia i teraz wystarczy wkleić ten link pomiedzy kod - [img]link[img]
Jeśli korzystanie z innych witryn, to pamiętać musicie jedynie o tym, że wklejany link musi być linkiem bezpośrednim do zdjęcia.
To trzeba robić, nie ma że boli bo nic nie przychodzi bez woli...
Avatar użytkownika
sp4rk
Administrator
Administrator
 
Posty: 833
Dołączył(a): 2011-08-04, 14:36
Lokalizacja: Ziemia

Powrót do 10-Minute Trainer

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron

Kto przegląda forum

Forum przegląda 1 użytkownik :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 1 gość (dane z ostatnich 3 minut)
Najwięcej użytkowników online (55) było 2015-02-26, 12:24

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość