10-Minute Trainer

Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Program treningowy dla tych zapracowanych. Tony Horton wykorzystał każdą minutę z 10minutowego programu, maksymalizując uzyskane rezultaty.

Moderator: sp4rk

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez sp4rk » 2014-01-14, 16:38

Wygląda to tak:
Obrazek

Jeśli ktoś znajdzie w dobrej jakości rozpiskę to sam będę wdzięczny.
To trzeba robić, nie ma że boli bo nic nie przychodzi bez woli...
Avatar użytkownika
sp4rk
Administrator
Administrator
 
Posty: 833
Dołączył(a): 2011-08-04, 14:36
Lokalizacja: Ziemia

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez sekcja.zwlok » 2014-01-14, 17:15

No właśnie też szukałam w sensownej jakości i dooopa. Ale się nie poddaje :-)
Avatar użytkownika
sekcja.zwlok
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 763
Dołączył(a): 2012-10-27, 21:48


Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez DeathEnder » 2014-01-21, 11:27

W P90X3 jest taki trening w stylu ab ripper X?
Finis Coronat Opus
Avatar użytkownika
DeathEnder
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 1853
Dołączył(a): 2012-03-04, 14:05

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez sekcja.zwlok » 2014-01-21, 12:01

W elite jest.
Avatar użytkownika
sekcja.zwlok
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 763
Dołączył(a): 2012-10-27, 21:48

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez bimgadinga » 2014-03-21, 16:47

mam pytanko, poniewaz jestem nowy i nie ogarnalem ze insanity a insanity asylum to dwa rozne programy.
czym one sie roznia?
bimgadinga
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2014-03-21, 16:43

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez sp4rk » 2014-03-22, 01:39

Asylum to 2 część, bardziej wymagająca. Na filmie to ćwiczenia te z drabinką.
To trzeba robić, nie ma że boli bo nic nie przychodzi bez woli...
Avatar użytkownika
sp4rk
Administrator
Administrator
 
Posty: 833
Dołączył(a): 2011-08-04, 14:36
Lokalizacja: Ziemia

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez bimgadinga » 2014-03-22, 08:51

ok, a jak robilem asylum vol1 to nie oplaca sie wracac do zwyklego insanity nie? dzieki z gory :)
bimgadinga
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2014-03-21, 16:43

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez sp4rk » 2014-03-22, 16:02

I jeden i drugi trening jest wymagający, jedni nawet mieszają obydwa i robią z nich jedną rozpiskę. Wszystko zależy od naszej formy i słowo opłacać tutaj nie pasuje bo i 1 i 2 część dadzą ci super efekty, z tą różnicą, że Asylum jest bardziej wymagające. Za mało o tobie wiem, żeby ci odpowiedzieć jednym Tak lub Nie :)
To trzeba robić, nie ma że boli bo nic nie przychodzi bez woli...
Avatar użytkownika
sp4rk
Administrator
Administrator
 
Posty: 833
Dołączył(a): 2011-08-04, 14:36
Lokalizacja: Ziemia

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez Belial » 2014-05-14, 16:24

Pytanie o ekspander jako alternatywa dla drążka. Nie potrzebuję na razie "silnego oporu" bo jak pisałam w wątku "przedstaw się" nieco moja kondycja "zmarniała", finansowo też nie chcę na razie "przepłacać"( możliwe,że po pierwszym miesiącu P90X3 uda mi się jakoś zamontować drążek). Kilka wybranych ekspanderów:
http://allegro.pl/guma-gumy-tubing-eksp ... 02537.html
http://allegro.pl/liny-do-fitness-gumy- ... 85182.html
http://allegro.pl/liny-do-fitnessu-gumy ... 55894.html
http://allegro.pl/body-trimmer-bb-2020- ... 99180.html
http://www.sport-shop.pl/expander-gumow ... -2768.html
http://fitbay.pl/1603-guma-do-cwiczen-thorn.html
Będę niezmiernie wdzięczna.
Belial
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2014-03-19, 20:57

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez DeathEnder » 2014-05-15, 06:40

Siła napięcia zależy od Twoim dyspozycji. Tego nikt Ci nie wybierze. Jeżeli masz zamiar kupić drążek, to zakup najtańsze gumy. Bo będą Ci służyć krótko. Jeżeli na dłuższą metę to zainwestuje w droższy. No i nie przechowuj tych gum na słońcu.
Finis Coronat Opus
Avatar użytkownika
DeathEnder
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 1853
Dołączył(a): 2012-03-04, 14:05

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez bimgadinga » 2014-07-17, 16:59

Panowie szybka pilka bo zbieram sie i zbieram do jakiegos programu i nie moge wybrac.
co lepsze dla chuderlaka (ok.8% tkanki tluszczowej)
wpierw robic insanity asylum (przed sezonem) a potem p90x (w trakcie sezonu)
czy na odwrot?

czynniki ktore musze uwzglednic:
1) w pazdzierniku zaczynam sezon taneczny od jednej z trzech najwazniejszych imprez roku.
więc musze byc przygotowany wytrzymalosciowo i wydolnosciowo (przed wakacjami robilem asylum vol1 pieknie sie sprawdzilo i generalnie przypadlo mi do gustu)
2) zalezy mi mega na brzuchu chcialbym osiagnac efekty jak kolega:
viewtopic.php?f=12&t=717
i ewentualnie na klatce ale zeby zachować propocje
3) trening (insanity lub p90x) planuje robic rano (ok. 9) przed treningami zasadniczymi mojej dyscypliny (ponizej moj przykladowy plan dnia)
4) musze wejsc w swoj frak ktory jest dosc dopasowany do ciala, wiec nie moge sie roztyc ani rozbudowac za bardzo +
mocno rozwiniete bary i kaptury bo to samoboj dla tancerzy...

Mam staly dostep do dietetyka wiec dieta nie bedzie problemem, plus suple mi dobierze np badan, bo mam swieze badania krwi: morfologie i biochemie wiec full profeska.

Moj przykladowy plan dnia
7:30 pobudka
8:50 start cwiczen(insanity/p90x)
10:30-13:00 trening taneczny
14:00-16:00 trening taneczny
18:00-19:00 -yoga (alternatywa dla rozciagania)
pozniej basen ale tylko w celu rozluznienia miesni(sauna,jacuzzi itp.)

moj cel to taki wyglad:
https://imageshack.com/i/p5a298e7j
https://imageshack.com/i/ipf154e7j

a tak wygladam dzis:
https://imageshack.com/i/p9ed8780g

Probowalem robic RevAbs ale bardzo mnie rozczarowalo i uwazam je za strate czasu.
Prosze bardzo o pomoc w dobiorze najlepszego dla mnie programu ;)
bo jak juz pisalem sie zbieram sie i zbieram a czas leci sezon nadchodzi.
bimgadinga
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2014-03-21, 16:43

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez DeathEnder » 2014-07-17, 20:57

Jeżeli jesteś typowym chudzielcem (czyt. ektomorfik) to na Twoim miejscu poćwiczyłbym najpierw P90X wersja na masę. tyle, że P90X trwa 3 miesiące więc skończysz przed sezonem więc nie będziesz miał czasu na przygotowanie kondycyjne. Chociaż P90X też daje popalić kondycyjnie.
Ja w Twoim miejscu najpierw bym zaatakował P90X.
Finis Coronat Opus
Avatar użytkownika
DeathEnder
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 1853
Dołączył(a): 2012-03-04, 14:05

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez bimgadinga » 2014-07-17, 22:55

ektomorfikiem nie jestem, zawsze bardzo szybko tylem.
zrzucilem ok 7kg (ok. 3/4 miechy) przy diecie ktora sobie sam zrobilem i robieniu asylum vol1, caly czas trenujac taniec.
wage lapie dosc szybko wg mnie.
bimgadinga
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2014-03-21, 16:43

Re: Szybkie Pytanie / Szybka odpowiedź

Postprzez DeathEnder » 2014-07-18, 11:37

Ja wyznaję zasadę "najpierw rzeźba, potem masa" Mając mniej tkanki tłuszczowej łatwiej się łapie czyste mięso.
Finis Coronat Opus
Avatar użytkownika
DeathEnder
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 1853
Dołączył(a): 2012-03-04, 14:05

Poprzednia strona

Powrót do 10-Minute Trainer

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron

Kto przegląda forum

Forum przegląda 1 użytkownik :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 1 gość (dane z ostatnich 3 minut)
Najwięcej użytkowników online (55) było 2015-02-26, 12:24

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość